duminică, 27 iunie 2010

Cartofi gratinati

Am aflat inca o data , folosindu-mi propriile papile gustative , ce bune sunt retetele Anei Olson.Cartofii gratinati "by Ana Olson ", cum i-am numit eu , sunt deliciosi.


Avem nevoie de :
- 1kg cartofi , 1 ceapa , 2 catei usturoi , 500 ml lapte , 250 g bacon , 2-3 cepe verzi (eu nu am avut ), 400 g cascaval , 150 g smantana , sare , piper

Preparam asa:
Cartofii se taie rondele , baconul feliute , ceapa verde rotocoale.Ceapa se toaca marunt , usturoiul se piseaza.Se amesteca laptele cu ceapa tocata , usturoi , sare si piper si se da in clocot.
Intr-o forma termorezistenta se aseaza un strat de cartofi , se condimenteaza ,se toarna 1/3 din sosul cu lapte , se presara bacon si ceapa verde .Din loc in loc se pune cate o lingurita de smantana si se rade cascaval.Se pune din nou un strat de cartofi , sos , bacon , ceapa  verde , smantana , cascaval .Ultimul strat va fi de cartofi , se condimenteaza , se toarna sos si se rade cascaval din belsug.
Se acopera cu folie de aluminiu si se da la cuptorul incalzit in prealabil ,45 minute . Se ia folia jos si se mai lasa in cuptor 5 minute.

Delicios!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...