sâmbătă, 10 iulie 2010

Kievskaia de pui

Am tot vazut pe la restaurante si ieri am incercat si eu.Reteta mea este putin altfel decat cea pe care am intalnit-o in restaurante , dar imi place.


Avem nevoie de:
- 4 felii piept de pui , 50 g unt , ceapa verde , sare , piper , 1 ou , faina , pesmet , ulei pentru prajit.

Preparam asa:
Feliile de piept de pui se bat ca pentru snitele , se sareaza si se pipereaza.Pe jumatate din fiecare bucata se pune unt (cam o lingurita) , se presara ceapa verde taiata marunt si se impatura pieptul de pui.Se prinde cu scobitori. Pachetelele obtinute se dau prin faina , ou batut si prin pesmet. Se prajesc in ulei incins , pe ambele parti , la foc moderat.

Nu uitati sa scoateti scobitorile pentru a nu avea surprize la masa!



Eu am servit alaturi de ciuperci sote .

Un comentariu:

  1. Am sa incerc si eu Kievskaia.Place cum arata.
    Dar sa stii ca la prima vedere ,verdeata mi s-a parut a fi mazare :)))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...