miercuri, 11 august 2010

Cartofi cu carnati , oua si branza la cuptor

Seamana cu cartofii gratinati , de fapt cred ca asa era reteta pentru ca se folosea si smantana batuta cu oua , dar eu am scos partea asta. Mie imi plac mai mult asa . Dar am avut o bucatica de cascaval in frigider pe care am ras-o deasupra ultimului strat de cartofi.


Avem nevoie de:
- 1 kg cartofi , 4 oua , 250 g carnati afumati , 200 g telemea oaie/vaca , unt , sare , piper, cascaval

Preparam asa:
Cartofii se fierb in coaja .Se curata si se taie rondele.Carnatii se taie feliute , ouale se taie rondele , iar branza se da pe razatoarea mare.
O forma ce merge la cuptor , se unge cu unt , se aseaza un strat de rondele de cartofi , unul de felii de oua , unul de felii de carnati si branza rasa.Se pune din loc in loc cate o bucatica de unt.Se alterneaza straurile , ultimul fiind de cartofi , presarati cu fulgi de unt. Ultimul strat de cartofi se presara cu cascaval ras.
Se da vasul la cuptor , 20 min , pana se rumenesc cartofii si se topeste cascavalul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...