duminică, 19 decembrie 2010

Chec aperitiv




Avem nevoie de:
- 4 oua crude , 2 oua fierte , 300 g telemea , 300 g salam , 4 linguri de faina , 4 linguri de smantana , piper

Preparam asa:
Ouale se bat , se adauga telemeaua rasa , salamul taiat cubulete , smantana , faina si piper.Se omogenizeaza.
Intr-o forma de chec tapetata cu hartie de copt se toarna jumatate din compozitie.Se aseaza jumatati de ou fiert pe lungul formei , se toarna si restul de compozitie.
Tava se da la cuptorul preincalzit , cca 30 minute

2 comentarii:

  1. wooooaaawww deci sunt woaaw !!! ce de idee ai !!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ideea nu-mi apartine , am gasit reteta mai demult pe undeva , nu stiu unde , ca mi-am scris-o in caietul meu cu retete.Am facut deja checul asta de cateva ori , in diferite combinatii , poti pune si masline si ardei si ce-ti trece prin cap si-ti place.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...