vineri, 28 ianuarie 2011

Pasta de lapte praf

Azi , in lipsa de ocupatie cat micuta mea dormea , m-am apucat sa fac pasta de lapte praf. Am auzit ca se modeleaza mai bine si mai usor figurine pentru tort din ea.Am gasit modul de "executare" pe Culinar , descris de Lily.Am ales varianta ei simplificata.


Avem nevoie de :
- energizant sau miere , lapte praf.


Preparam asa:
Se pune intr-un castron energizantul

apoi se adauga treptat lapte praf
si se amesteca

la inceput cu lingura , apoi cu mana
Se adauga lapte praf si se framanta in continuare pana cand pasta ajunge la consistenta care trebuie , adica usor de modelat , dar nelipicioasa , ca o plastelina.


Laptele praf l-am cernut pentru a nu avea cumva cristale de zahar sau cocoloase. Am folosit cu aproximatie , 3 linguri de energizant la 130 g lapte praf.Am inteles ca depinde de laptele praf , asa ca aceste cantitati nu sunt "batute in cuie".Se pune cat cuprinde.

5 comentarii:

  1. Super! Nici nu-ti vine sa crezi cat poate fi de simplu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da , este simplu de facut si se lucreaza tare bine

    RăspundețiȘtergere
  3. tare interesant, eu mai am de lucru la asa ceva, am la activ doar niste trandafirasi.tb sa incerc cu pasta asta,poate ma convine.

    RăspundețiȘtergere
  4. E tare fain de lucrat la figurine , flori .

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...