marți, 26 aprilie 2011

Tiramisu

Daca tot s-au cam terminat prajiturile facute de Paste , trebuia sa completez frigiderul . Aveam niste mascarpone in frigider , asa ca m-am pus pe treaba.





Avem nevoie de :
- 24 piscoturi , 500 g mascarpone , 3 oua , 6 linguri de zahar , o cana cafea rece , cacao , esenta de vanilie , sare

Preparam asa:
Ouale se separa.Galbenusurile se mixeaza spuma cu 3 linguri de zahar si esenta de vanilie.Se adauga mascarpone si se omogenizeaza.Albusurile se bat spuma tare cu o ciupitura de sare si 3 linguri de zahar , apoi se amesteca in crema de mascarpone.
Pe o tava se intinde un strat de crema .Se aseaza 12 piscoturi date usor prin cafea, apoi se aseaza deasupra lor un strat de crema.Se mai aseaza un strat de piscoturi insiropate , apoi inca un strat generos de crema.Deasupra se pudreaza cu cacao.


Se da la rece cateva ore.


Si daca mi-a mai ramas niste crema si cateva piscoturi , am facut si o portie la pahar.

3 comentarii:

  1. Niam niam....Eu nu am mancat tiramisu niciodata spre rusinea mea...decat tiramisu alb care nu mi-a iesit ca la carte... dar sper ca acesta e mult mai bun daca tot e asa cautat. La cum arata sigur e bun!;))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...