joi, 21 iulie 2011

Pachetele cu cascaval si bacon

Pana totala de idei . Uneori imi vine sa nu mai fac nimic pentru ca mereu intreb ce sa fac si mereu raspunsul e acelasi "ce vrei". Mi-am adus aminte ca am vazut undeva , dar nu mai stiu unde nici daca sunt impuscata , un fel de cascaval pane , dar cascavalul era invelit in bacon . Bacon aveam , cascaval aveam ...hai sa incercam.


Avem nevoie de :
- cascaval , bacon felii subtiri , oua , faina , pesmet , ulei , sare , piper

Preparam asa:
Cascavalul se taie felii groase de cca.1 cm .Ouale se bat cu sare si piper . Cascavalul se inveleste in bacon , se da prin faina , prin ou , prin pesmet , din nou prin ou si prin pesmet .


Se prajesc in ulei incins si se scot pe servetel absorbant . Se servesc cu garnitura dorita .



5 comentarii:

  1. interesanta reteta.o sa incerc cu sunca de curcan sau pui.arata tare bine.
    o zi minunata!
    PS:daca te consolaza nu esti singura care primeste raspuns "ce vrei tu " la intrebari legate de meniul zilei.ma gandesc sa facem un club,cred ca multe sunt gospodinele in aceeasi situatiie

    RăspundețiȘtergere
  2. Bun , acum ma simt mai bine :)) , mai sunt si alte neveste "necajite" ca mine.
    Pupici. Merci de vizita.

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata exact ca la restaurant, felicitari :). Trebuie sa incerc si eu pachetelele acestea.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...