luni, 18 iulie 2011

Spuma de zmeura

Azi aveam in plan spuma asta pentru ca am multa zmeura si e pacat sa se strice .Daca tot m-a invitat Flory la  provocarea lunii iulie , m-am gandit ca asta merge perfect . E un desert atat de simplu si usor , dar atat de plin de savoare.
Asa ca o paranteza , am vazut multe retete ( daca se pot numi retete , ca tare greu e de facut) , unele cu frisca, altele cu albusuri de ou. Sincer , parerea mea ...sa fiu bine inteleasa , e DOAR  parerea mea , e ca adevarata spuma de capsuni/zmeura / ce-or fi ele fructe e cu albusuri de ou , nu cu frisca.
Dar gata cu povesti / pareri de ale mele , sa trecem la reteta .



Avem nevoie de :
- 4 albusuri de ou ,7-8 linguri de zahar , o cana de zmeura

Preparam asa:
Albusurile se bat spuma tare , se adauga treptat zaharul si se bate in continuare pana se topeste zaharul.
Zmeura se spala bine si se scurge.Se sparge cu blenderul ( eu nu am , sa-mi fie rusine ...dar am furculita )si se adauga in spuma de ou.Se amesteca si se pune in cupe ( daca mai rezistati , daca nu se papa direct din bol)
Se serveste cu ...pofta.



Si "colectia " mea de fructe de padure

2 comentarii:

  1. Ce bunatate,asa fac si eu ,primul desert cu capsune a fost spuma.Cu zmeura e la fel de bun si parfumat.Multumesc foarte mult pentru participare,astept datele pe e-mail,pupici multi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru invitatie.Te pup.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...