sâmbătă, 16 iulie 2011

Tarta cu quark si afine

Visez la ea de cateva zile si ieri in sfarsit am prestat-o.



Avem nevoie de :
- pt. blat : 200 g biscuiti digestivi , 2 linguri zahar pudra , 120 g unt , esenta de vanilie
- pt. crema : 400 g Quark , 2 linguri zahar pudra , 10 g gelatina , 3 linguri apa
- pt .ornat : o cana afine , zahar pudra.

Preparam asa :
Biscuitii se macina ( sau se zdrobesc bine cu sucitorul in cazul meu ) .Untul se topeste. Biscuitii se amesteca cu zaharul , esenta de vanilie si untul topit.
O forma cu marginile detasabile se tapeteaza pe fund cu hartie de copt , apoi se unge toata cu ulei. Biscuitii se preseaza bine pe fundul formei si se da la rece cca.15 min.
Quark-ul se mixeaza cu zahar .Gelatina se hidrateaza cateva minute cu 3 linguri de apa , apoi se topeste la microunde sau pe baie de aburi.Se adauga in crema si se amesteca bine.Crema se toarna peste blatul de biscuiti, se niveleaza si se presara deasupra afinele .
Se da la frigider cateva ore .



La servire se poate presara zahar deasupra.

8 comentarii:

  1. Mai da' ce bine arata crema aia cu afine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da , sis , dar ce gust bun a avut . Desi facusem inca o tarta cu zmeura la cererea unui sot din dotare , asta afost exterminata rapid.

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunat arata,imiplac foarte mult afinele.te invit cu drag la provocarea lunii Iulie Dulce Romanie!

    RăspundețiȘtergere
  4. looks irresistably hearty..
    first time here..love ur space..
    awesome recipe collection..
    Am yur happy follower now..:)
    do stop by mine sometime..
    Tasty Appetite

    RăspundețiȘtergere
  5. Flory , multumesc de vizita si invitatie .O sa vin si eu cu ceva la provocare , chiar aveam in plan ceva astazi.

    Jay , nice to meet you.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am încercat reteta, dar "alterata" cu fructe de pădure si deși am pus mai mult zahăr decât in reteta a ieșit prea puțin dulce. Cert este ca imaginea de aici m-a inspirat si mâine o încerc din nou :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca "dulcele" e relativ , eu nu mananc prea dulce dupa parerea unora din familie , deci posibil ca ceea ce mie mi se pare suficient de dulce sa fie prea putin dulce pentru restul . Ma bucur ca ai incercat-o , sper ca data viitoare sa fie exact pe gustul tau.

      Ștergere
  7. Abia așteptat sa o încerc mâine :). Am mai găsit si alte Rețete tentante

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...