luni, 22 august 2011

Rulada de pui cu masline

Azi dimineata m-am trezit cu gandul " ce sa mai fac astazi de mancare" , m-am tot gandit , razgandit , apoi m-am gandit din nou ... da , incercam o varianta la muschiuletul de porc umplut  , doar ca va fi piept de pui , o rulada . Si daca tot e pui , sa fie si o alta participare la Provocarea lunii august "Dulce Romanie 2011" gazduita de Gabi .


Avem nevoie de :
- cca. 500 g piept de pui dezosat , chorizo , cascaval , masline verzi umplute cu ardei , sare , piper .

Preparam asa:
Pieptul de pui se spala , se sterge si se fileteaza. Se bat usor feliile  ca pentru snitele si se aseaza putin suprapuse , una langa alta .
 
Deasupra se aseaza felii de chorizo , se rade cascaval si se aranjeaza maslinele una in spatele celeilate. Se ruleaza cu grija carnea , se condimenteaza cu sare si piper si se prinde cu scobitori daca este necesar.
Se pune rulada in tava si se acopera cu folie de aluminu . Se da la cuptor , la 180 grade , cca .30 minute . Apoi se scoate folia si se mai lasa cateva minute sa se rumeneasca putin deasupra.


Eu dupa vreo 15 minute dupa ce am pus carnea , am adaugat in tava felii de cartofi , morcovi , ardei , ceapa , o rosie si niste mazare , am turnat si putina supa de pui clara si asfel am obtinut si garnitura .

7 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...