marți, 18 octombrie 2011

Raffaello

Bomboanele mele preferate , poate vor deveni si preferatele printesei mele , doar am mancat in timpul sarcinii cutii intregi .Nu cred ca ma pot satura de ele , sunt atat de fine si aromate . Si se pot face atat de repede si usor acasa . Reteta am primit-o in timpul liceului de la o colega , Laura  , care ne-a dat pe spate de-a  dreptul atunci cu bomboanele ei homemade .


Avem nevoie de :
- 200 g unt /margarina , 150 g lapte praf , 200 g zahar pudra , 2 linguri zahar vaniliat , 150 g nuca de cocos , migdale

Preparam asa :
Untul la temperatura camerei se freaca bine cu zahar si zahar vaniliat , se adauga laptele praf si 100 g nuca de cocos si se omogenizeaza.
Din compozitia rezultata se modeleaza bilute in mijlocul carora se pune cate o migdala . Bilutele se tavesc prin restul de nuca de cocos .


Mi-au iesit vreo 30 de bomboane delicioase care vor disparea rapid pe parcursul zilei .

10 comentarii:

  1. Chiar sunt delicioase aceste bomboane,ne place si noua la nebunie tot ce e cu cocos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt si preferatele familiei noastre!

    RăspundețiȘtergere
  3. Excelente,ne plac si noua ff mult.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc fetelor .
    Nu am mai facut de ani de zile cred , azi mi-a venit ideea cand am dat peste cutia cu lapte praf care statea fara rost in dulap .

    RăspundețiȘtergere
  5. bomboanele mele preferate.le ador dar home made inca n-am incercat.pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Sarah , incearca , sunt usor de facut .

    RăspundețiȘtergere
  7. Maaama zici ca-s alea originale!! eu mai pun si lapte condensat, dar voi testa cu siguranta reteta ta! super arata! pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Anto , multumesc . Am vazut si eu retete cu lapte condensat , dar nestiind cum vor iesi , am facut tot reteta mea veche .

    RăspundețiȘtergere
  9. Delicioase. Am facut si eu in casa si mereu dispareau in scurt timp.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...