marți, 15 noiembrie 2011

Tarta cu branza si smochine

Mi-am dorit foarte mult sa fac tarta asta cu smochine proaspete , am vazut intr-un singur loc , dar din pacate e prea departe de casa si cum starea de sanatate a piticei mele nu este prea grozava acum , iar afara e frig rau , am preferat sa nu plec la cumparaturi si sa fac tarta cu ce am avut in casa . A iesit foarte buna si asa .

  
Avem nevoie de:
- pt. blat : 300g faina , 1ou si un galbenus , 150 g zahar , 150 g unt , esenta de vanilie , 1 lingurita rasa praf de copt , un praf de sare
- pt.umplutura : 500 g quark , 100 ml smantana dulce 30% grasime , 3 oua , 1/2 pastaie de vanilie , 4 linguri zahar , 4-5 smochine
- forma 28cm diagonala

Preparam asa :
Faina se cerne cu praful de copt , se adauga zaharul , ouale batute usor si amestecate cu esenta de vanilie, un praf de sare si se amesteca . Se adauga untul rece taiat cubulete si se framanta pana se incorporeaza untul . Se inveleste aluatul in folie de plastic si se da la rece minim 30 minute .
Aluatul se intinde intre 2 folii de plastic si se aseaza in forma unsa cu unt .Se intinde si pe peretii formei .  Se inteapa cu furculita din loc in loc pentru a permite aerului sa iasa . Se aseaza deasupra hartie de copt si se pun boabe de fasole. Se baga in cuptorul preincalzit la 180 grade , timp de 10 minute , dupa care se inlatura foaia de copt cu boabele de fasole .
Pentru crema se mixeaza quarkul cu smantana lichida si zaharul . Se adauga semintele de vanilie si treptat cate un ou . Se omogenizeaza si se toarna peste aluat . Smochinele se taie felii si se aranjeaza deasupra cremei de branza . Se pune in cuptor , pentru 40-50 minute , pana cand branza se intareste . Se mai lasa tarta in cuptor , cu focul stins , cca.o ora .


12 comentarii:

  1. GROZAVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PUP O SEARA LINISTITA!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. arata demential!!!daca te gandesti sa o imparti cu cineva eu sunt prima pe lista de asteptare.pup
    PS:sper ca pitica ta se simte mult mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc fetelor
    daca ati stii voi de cand sta in asteptare , tot am spus , o sa fac , o sa fac .
    Sarah , esti invitata mea , da' repede ca mult nu mai rezista . Pitica nu e mult mai bine , din pacate :(

    RăspundețiȘtergere
  4. o faci alta data cu smochine proaspete !!! ... insanatosire grabnica micutei !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu siguranta o refac cu smochine proaspete . Multumesc pentru urare Cat , sa dea Dumnezeu sa-i treaca repede .

    RăspundețiȘtergere
  6. Multa sanatate printesei tale! Oricum arata f bine si aceasta tarta! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Tarta de revista, pofte refulate,eu in post... dar nimic din toate astea nu ar fi mai important ca sanatatea ajutorului de bucatar.Deci, sanatate multa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. Cred ca poti inlocui ce ce doresti , dar atunci nu va mai fi tarta cu branza si smochine :)Serios acum , daca nu-ti plac smochinele poti inlocui cu alte fructe , altfel eu zic sa incerci cu smochine pentru ca e chiar grozava.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...