vineri, 11 noiembrie 2011

Tarta cu mere

Ceva dulce , ceva dulce ...ce?! Am o gramada de mere , sotul nu a avut limita cand s-a trezit in laditele cu mere . Miros atat de bine , sunt atat de dulci ...M-am gandit ca o tarta ar fi ideala . Si daca sunt mere , e o reteta buna de trimis la Provocarea lunii noiembrie "Dulce Romanie 2011" sustinuta de Alexandrina .


Avem nevoie de :
- 2 mere mari , 140 g unt , 100 g faina , 50 g nuca macinata fin , 3 oua , 4 linguri zahar , 1 lingura zahar vaniliat , 1 lingurita rasa praf de copt , un praf de sare , zahar pudra si scortisoara pudra pentru presarat deasupra

Preparam asa :
Galbenusurile se separa de albusuri si se freaca spuma cu zahar si zahar vaniliat pana se deschid la culoare . Se adauga untul topit , faina cernuta impreuna cu praful de copt si nuca . Se omogenizeaza. Albusurile se bat spuma tare cu un praf de sare si se incorporeaza in amestecul anterior preparat .
Merele se curata de coaja , se taie in 8 felii egale  (semiluna ) si se scot casutele cu samburi .
Intr-o tava unsa cu unt se aseaza feliile de mar ( ca petalele unei flori ) si se toarna deasupra aluatul .
Se da copt , in cuptorul incins la 180 grade , timp de 30 de minute .
Se scoate , se lasa putin la racit si se presara deasupra zahar pudra amestecat cu scortisoara.


11 comentarii:

  1. ce tarta reusita !!!! bravoo!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce pofta mi-ai facut! ador prajiturile cu mere, sub orice forma!...iar a ta arata bestial! Bravo!
    ps. vrei sa facem schimb de link-uri?

    RăspundețiȘtergere
  3. O tarta foarte delicioasa si arata super bine! Iubesc deserturile cu mere, foarte potrivite cu sezonul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat , multumesc frumos .

    Viviana , te-am adaugat in lista mea .

    Cristina , si mie imi plac deserturile cu mere enorm .

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai de mine,ce bine arata.E sunt fan mere,as papa o bucatica.Vrei sa facem schimb?Pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Wowww, ce bine arata..mi-ai facut o poftaaa:)).. Si eu sunt fan prajiturilor cu mere.

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata divin, ador merele! Pupici, week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
  8. Dia , cu mare drag .

    Diana , si mie imi plac mult prajiturile cu mere .

    B.A , faine , dar nu pe placul tutror , stii tu ...:))

    Diana 2 :) , multumesc . Si tie la fel.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...