marți, 17 ianuarie 2012

Creveti cu usturoi

Reteta de aici . M-am tot uitat si am salivat cateva zile , apoi am fugit peste drum la magazin si mi-am luat creveti . Cred ca e super bun cu creveti proaspeti , dar a fost de nerefuzat si asa cu creveti decorticati congelati ( pe care i-am decongelat in prealabil ,prin scufundarea lor cateva minute in apa fierbinte ).


Avem nevoie de :
- 200 g creveti decorticati , 2 catei de usturoi , fulgi de ardei iute , zeama de lamaie , ulei de masline , patrunjel verde tocat , sare

Preparam asa :
Se pune uleiul la incins , pe foc mic . Se adauga cateii de usturoi taiati marunt sau feliute ( cum va place ) si fulgii de ardei iute . Cand usturoiul prinde putina culoare se adauga crevetii , se stropesc cu zeama de lamaie si se lasa pe foc , cca. 4 minute , pana isi schimba culoarea . Se presara deasupra patrunjel verde tocat si putina sare .



Se pot servi cu o felie de paine prajita .

13 comentarii:

  1. Mmmmm ce-mi mai plac si mie crevetii! Arata delicios!

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buni rau! nu pot sa-i refuz nici de-s satula!

    RăspundețiȘtergere
  3. ...drept rasplata te asteapta un premiu la mine pe blog! O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ador crevetii , iar dupa usturoi sunt innebunita !!

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa ii prepar si eu,o nebunie !Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Tare bine arata...si foarte deliciosi!!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...