luni, 12 martie 2012

Sos de nutella

Zilele trecute "umbland" pe internet am dat peste o reteta care mi-a placut si am zis ca merita sa o incerc , mai ales ca aveam facute niste clatite . Nu am avut chef si nervi sa stau sa convertesc cantitatile din cup in grame , asa ca am facut asa cum mi-a traznit mie prin cap . Rezultatul mi-a satisfacut papila , asa ca iata reteta asa cum am facut eu .


Avem nevoie de :
- 4 linguri de zahar , 1 lingura cu varf cacao , 1 lingurita amidon de porumb , 1 lingura miere , 50 ml apa , 50 ml lapte , 1 lingurita extract de vanilie, 100 g nutella

Preparam asa :
Zaharul se amesteca cu amidon si cacao si se cern . Se adauga laptele , apa si mierea  , se omogenizeaza si se pun intr-o cratita pe foc , amestecand continuu , pana incepe sa fiarba si se ingroasa putin amestecul. Se ia de pe foc , se adauga extractul de vanilie si crema de nutella si se amesteca pentru omogenizare .
Se lasa putin la racit , apoi se poate pune in borcan sterilizat si se pastreaza la frigider .


Se poate folosi ca topping la inghetata sau la clatite.

8 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...