vineri, 2 martie 2012

Tian Provençale

Reteta de la Lilly , cu mici adaugari . Am facut o mini portie , doar pentru mine , pentru ca la mine in casa nu se prea servesc dovleceii . Verdict ... super bun . Se va repeta cu siguranta .


Avem nevoie de :
- 1 rosie , 1/2 dovlecel ( zucchini ) , 1 catel de usturoi , sare , piper , ierburi provencale , ulei de masline

Preparam asa :
Dovlecelul si rosia se taie felii . Usturoiul se taie si el feliute subtiri .
Intr-un vas termorezistent uns cu ulei se aseaza feliile de legume , alternand una de rosie si una de  dovlecel  . Se strecoarea printre randuri feliute de usturoi . Se sareaza , se pipereaza . Se adauga ierburi provencale si se stropeste cu ulei de masline .


Se pune vasul in cuptor , la 180 grade , pana legumele ajung la culoarea si consistenta dorita . Eu le-am lasat vreo 20 de  minute .



Se poate servi ca atare sau ca garnitura langa o friptura.

15 comentarii:

  1. De post,foarte bun si sanatos!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. De post, dar foarte apetisanta prin coloristica. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca merge de minune si cu niste mozzarella.
    Imi place si probabil voi ajunge sa fac si eu reteta. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca sunt cu dovlecei, inseamna ca sigur e o bunatate!

      Ștergere
    2. Merge sis , merge perfect .
      Lady , e bun daca-ti plac dovleceii

      Ștergere
  4. Ce bine arata....si ce buna este....:)!!!!!Imi place:X

    RăspundețiȘtergere
  5. Dorina, ma bucur ca ai incercat tianul.vara il fac de un milion de ori.Cand am acces la dovleceii mamei din gradina.Il fac in tavi mari si-i bun si rece.

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place foarte mult! sanatos, bun in zilele de post! si pentru cand nu tinem post, un pic de branza rasa pe deasupra, ar merge struna :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e Andreea-Elena . Multumesc pentru apreciere si pentru vizita .

      Ștergere
  7. Faina-i reteta,da'vasul il ador!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu mor de dragul lui. L-am prins la "oferta" si-mi pare rau ca nu mi-am luat mai multe . Erau si alte culori .

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...