marți, 12 iunie 2012

Chec cu banane si ciocolata

Un chec interesant , o metoda buna de a recicla banane foarte coapte. La mine nu prea gasesc banane extrem de coapte , asa ca am copt fortat , invelite in ziar , in dulap , 2 bucati special pentru acest chec. Se face usor , e bun si cald si rece. Reteta de pe Arta Culinara  , de la Redivivus .


Avem nevoie de :
- 175 g faina , 150 g unt , 150 g zahar , 2 oua , o lingurita rasa praf de copt , 1 lingura extract de vanilie , 2 banane bine coapte , 60 g ciocolata cu 70% cacao
- forma : 10/25 cm

Preparam asa :
Untul la temperatura camerei se mixeaza , se adauga pe rand ouale , mixand bine dupa fiecare , apoi zaharul si extractul de vanilie . Se omogenizeaza . Faina se cerne cu praful de copt si se incorporeaza in amestecul anterior .
Bananele se rup bucatele mici ( sau mai mari , dupa bunul plac ) , ciocolata se taie cubulete . Se adauga ambele la compozitia de chec , se amesteca cu o spatula .
Compozitia se toarna intr-o forma de chec tapetata cu hartie de copt .


Se coace in cuptorul preincalzit la 180 de grade timp de o ora .
Se scoate din forma si se lasa la racit sau se poate taia si cald daca va place sa simtiti ciocolata moale.


21 de comentarii:

  1. bun rau de tot! Ador aceasta combinatie!
    te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare mult imi place si mie checul cu cioco si banane! pup

    RăspundețiȘtergere
  3. ce-as manca si eu din ultima farfurie..:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Dev'essere buonissimo questo cake...ed anche morbidissimo! :-)
    Grazie della visita e del commento, a presto!

    RăspundețiȘtergere
  5. O bunatate...iau o feliutaaaa :)!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cam de multicel nu am mai facut un chec , musai tre sa fac !! ;0

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata extrem de bine, mi-a provocat pofta instantaneu.
    Vleau si euuu!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu se putea sa lipsesc tocmai de la ciocolata.
    Te rog da-mi feliuta mea.
    te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. Am venit repede cand am auzit de ciocolata :D Super combinatia!

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte gustos checul,multumesc pentru reteta

    RăspundețiȘtergere
  11. imi cer scuze ca am scris cu anonim dar nu stiu sa ma loghez,ma numesc Anca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici o problema Anca , ma bucur ca ti-a placut si multumesc pentru ca ai revenit cu impresii.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...