luni, 18 iunie 2012

Inghetata de capsuni

A venit  Dex'  pe Arta Culinara  cu o idee super faina de inghetata absolut sanatoasa , raw , vegan ...oricum vreti , dintr-un singur ingredient ...banana . Eu , in lipsa de banane am facut din capsuni , dar nu m-am putut abtine si am adaugat niste miere , pentru ca mi s-a parut cam acrisoara .


Delicioasa !
De data asta fara gramaje , totul la gust si bunul plac .
Capsunile se congeleaza , apoi se pun in robot impreuna cu putina miere si se mixeaza pana devin "praf " , spuma .
Se serveste rapid , cu pofta .


12 comentarii:

  1. Foarte bun, mai ales ca acum e sezonul lor.Eu la capsunile care nu sunt f dulci in loc de miere as adauga putin lapte condensat indulcit;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ioana , imi place ideea ta , esti inventiva ca de obicei . Te pup.

      Ștergere
  2. Delicioasa!Am facut si eu anul trecut din banane(idee de la bucataru maniacu) si e nemaipomenit de buna!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Suna tare, tare bine! Neaparat de incercat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand ai chef , ca era sa spun timp ( timp chiar nu prea necesita ) poti incerca , sigur are sa-ti placa.

      Ștergere
  4. Foarte simplu,imi place ideea!Nu mai trebuie sa mai stai langa aragaz pe vremea asta!
    O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca adaugi o lingura de zahar praf (vanilat sau nu)....vei obtine o bunaciune si o culoare nebuna!!!
    Oricum foarte delicios!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...