miercuri, 27 ianuarie 2016

Tiramisu choux a la creme

Choux a la creme cu gust de cafea , cu crema mascarpone, pudrate cu cacao... dementiale.


Ingrediente necesare:
- pt. choux:  125 ml apa , 25 g unt  , 80 g faina , 20 g amidon de porumb , 3 oua , 1 lingurita rasa praf de copt , o lingurita esenta de cafea
- pt. crema: 250 g mascarpone , 1 galbenus de ou, 4 linguri zahar pudra, o pastaie de vanilie
- 250 ml smantana pentru frisca, 1 lingura zahar pudra vanilat
- cacao si zahar pudra pt decor

Pregatim asa:
Apa se pune la fiert cu untul . Cand clocoteste , se ia de pe foc si se adauga dintr-o data faina cernuta impreuna cu amidonul si praful de copt . Se adauga si esenta de cafea si se amesteca. Se readuce pe foc pentru 1-2 minute , amestecand continuu, pana se ingroasa aluatul si se dezlipeste de pe peretii vasului. Se ia de pe foc , se lasa putin la racit , apoi se incorporeaza ouale unul cate unul , amestecand bine dupa fiecare.
Din aluat se fac cu posul gramajoare de cca . 3 cm diagonala , pe tava acoperita cu hartie de copt . Se coc la 200 grade , in cuptor preincalzit , timp de 20 minute .
Cand s-au copt , se scot , se lasa la racit , apoi se taie cate un capacel la fiecare.
Mascarpone se mixeaza cu galbenusul de ou , se adauga zaharul si semintele de vanilie.
Smantana se bate bine cu zaharul pudra.
Gogoselele se umplu cu crema mascarpone , apoi se pune frisca deasupra si se acopera cu capacelul.


Se pudreaza cu cacao si zahar pudra.




11 comentarii:

  1. Cu siguranta am sa le incerc, arata prea bine.
    Seara faina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Te cred ca-s bune, le-as infuleca pe toate. Mai ales acum ca-s la dieta, deci inchipuie-ti ce pofta mi-e.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of Any , stiu , eu nu am fost niciodata capabila sa tin o dieta , tocmai pentru ca sunt pofticioasa.

      Ștergere
  3. O, ce idee faină!! Fan Tiramisu, fan choux a la creme-o combinație senzațională ;-)Pupici mulți!

    RăspundețiȘtergere
  4. Yaay imi place tare mult ideea!!

    http://delightsts.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna seara.Am incercat reteta,dar ceva cred ca am gresit..dupa ce am adaugat faina si am mai lasat 2 min pe foc,s-a intarit foarte tare si cand am inceput sa adaug ouale s-au facut cocolase...am trecut aluatul prin sita si s-a mai remediat problema,dar v-as ruga sa imi spuneti daca este cumva un pas sarit...multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este sarit niciun pas. Trebuie lasat pe foc pana se ingroasa, se aduna aluatul, depinde de cat de tare e focul.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...