luni, 12 iulie 2010

Sos maioneza

La inceputul "carierei" mele de sotie si bucatareasa , cumparam maioneza , dar mi-am luat inima-n dinti la un moment dat si am preparat-o eu.A iesit!Si de cand fac , mi s-a taiat o singura data, cred ca nu am fost eu foarte atenta.


Avem nevoie de:
- 2 galbenusuri de ou crude , 1 lingurita otet sau zeama de lamaie , 1 lingurita mustar , 300 ml ulei , sare

Preparam asa :
Galbenusurile se freaca bine , se adauga un praf de sare , otetul / zeama de lamaie si mustarul si se omogenizeaza.Se toarna ulei , la inceput in picaturi , pana incepe sa se ingroase maioneza , apoi se poate turna mai mult , amestecand continuu cu lingura.La sfarsit se potriveste , dupa gust , de sare .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...