sâmbătă, 4 februarie 2012

Foietaj cu sunca , branza si ardei

Aveam un pachet de aluat foietaj si ma tot uitam la el , nu stiam la ce sa-l folosesc . Apoi m-am lovit si de alte cateva ingrediente care ma incurcau in frigider si mi-am amintit de o gustarica mancata la niste prieteni . Simplu si rapid , potrivit pentru a fi pus pe masa atunci cand ai chef de ceva "de rontait" langa o bere .


Avem nevoie de :
- 500 g aluat  foietaj , 100 g sunca de curcan ,  ardei gras rosu ,  ardei gras verde , 100 g crema de branza , piper , 1 ou , susan

Preparam asa :
Aluatul se lasa la decongelat . Se taie patratele de cca. 10 cm lateralele.
Sunca si ardeii se taie cubulete mici . Se amesteca cu crema de branza si se condimenteaza cu piper .
Pe fiecare patratel de aluat se pune cate o lingurita de umplutura , se aduce un colt la mijloc , se umezeste cu apa usor si se aduce coltul opus peste el .Se preseaza usor pentru a se lipi .
Se ung deasupra cu ou batut si se presara susan .





Se coc la 200 grade , in cuptor preincalzit , cca.15 minute .


20 de comentarii:

  1. Foarte bine arata!!!Mmm, si tare delicioase!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt minunate.Pup!
    Daca-ti face placere vino sa ridici un premiu de la mine pe care ti-l ofer cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe!!!!!!Apropo...am incercat reteta ta de Mini hot-dog cu aluat de pretzel -a iesit senzational!!!!!Copii au fost super incantati, de acum inainte nu am sa mai cumpar,decat cu servire de la domiciliu:)Insa nu inteleg de ce nu apare ultima actualizare(ma refer la postare)Imi apare tot tortul Barbie si eu am mai postat o reteta!?Si de asta nu am putut sa o postez si reteta de la tine.Pupici:x

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur enorm ca au placut copilasilor tai . Legat de actualizare , Blogger e mai incet uneori ," lucreaza" cu intarziere . Eu , oricum , am intrat , am vazut ultima ta postare si ti-am multumit pentru darul tau .

    RăspundețiȘtergere
  5. Superb si delicios!!o duminica frumoasa iti doresc!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Asta da!!!!! Vreau si eu !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Asa e cu mancarurile astea simplu de facut: sunt asa de bune ca se termina ffff repede. Este?
    O saptamana usoara sa ai

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...