vineri, 31 ianuarie 2014

Spaghete cu fructe de mare

Preferatele mele! Pentru ca imi plac pastele si ador fructele de mare. Cred ca intr-o alta viata am trait undeva la malul marii sau am fost fiica de pescar :))


Avem nevoie de:
- 300 g spaghete
- 300 g fructe de mare , 1 ceapa micuta , 2 catei de usturoi, 1 conserva ( 400 g) rosii cubulete , sare , piper, busuioc, ulei si un cubulet de unt
- parmezan razuit

Preparam asa:
Spaghetele se pun la fiert in apa cu sare. Se scurg si se pastreaza un polonic din apa in care au fiert pastele.
Ceapa se curata si se toaca marunt. Intr-o tigaie se pune la incins uleiul si untul , se adauga ceapa tocata si se lasa pana devine aurie. Se adauga fructele de mare si se prajesc cca.3-4 minute, se adauga rosiile si usturoiul tocat marunt, sare si piper dupa gust , un polonic de apa de la paste si se lasa sa dea in clocot. Se adauga pastele si se amesteca bine pentru a fi cuprinse de sos. Se presara busuioc tocat marunt.


Se aseaza in farfurii se se presara deasupra parmezan.


10 comentarii:

  1. Arata tare bine.
    P,s Imi place mult de tot fata de masa :) Vesteste primavara, care sper eu sa vina cat mai repede :* pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Spaghetetele astea ma duc cu gandul la ...concediu.
    Măi ce dor imi e de mare , măi ce dor imi e de mancarea de la terasele de pe malul mării si măi ce pofta imi e de pastele cu fructe de mare in special. :)
    Un big yummiii la spaghtele tale ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-e dor si abia stept sa ajung la mare din nou. Pana atunci, ma consolez cu astfel de preparate.

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Nici eu nu te pot refuza pe tine , asa ca te servesc virtual!

      Ștergere
  4. hhmmm, ce bine si apetisant arata aceasta combinatie reusita, trebuie incercat ;)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...