sâmbătă, 14 aprilie 2012

Drob de pui in aluat de foietaj

Nu am mai facut pana acum drob de niciun fel , iar anul acesta m-am hotarat sa fac de pui pentru ca familiei mele nu-i este pe plac mielul . Pentru ca nu am avut prapur si nu am vrut sa fie "gol" , l-am invelit in aluat de foietaj. Si daca este ceva specific Pastelui , particip cu aceasta reteta la "Dulce Romanie - provocarea lunii aprilie 2012" sustinuta luna aceasta de Alina .


Avem nevoie de :
- 600 g organe de pui ( ficat , inima , pipote ) , 300 g piept de pui , o legatura ceapa verde , un pumn de marar , 1/2 legatura frunze de patrunjel ,2 felii de paine , 4 oua crude , sare , piper , amestec de condimente pentru drob , 2 linguri ulei , 3 oua fierte , 400 g aluat de foietaj , 1 ou crud si o lingura de lapte pentru uns

Preparam asa :
Organele si carnea se fierb separat in apa cu sare . Se dau prin masina de tocat carne .
Ceapa verde se spala si se toaca , inclusiv frunzele . Mararul si patrunjelul verde se spala si se toaca . Se amesteca ceapa cu frunzele si cu carnea , se adauga sare , piper si condimente pentru drob dupa gust , 4 oua crude usor batute , uleiul , miezul de paine inmuiat in apa si stors si se omogenizeaza .
Aluatul de foietaj se intinde putin cu sucitorul si se aseaza intr-o tava de chec acoperita cu hartie de copt. Se lasa marginile mai mari , sa atarne peste marginile tavii . Se aseaza cam jumatate din compozitia de carne , se aranjeaza jumatati de ou fiert una in spatele celeilalte si se acopera cu restul de amestec de carne . Marginile de aluat se taie fasii de cca. 1 cm latime si se aduc una peste cealalta deasupra drobului , facand o impletitura . Se bate oul cu putin lapte si se unge aluatul la suprafata .
Se da la cuptorul preincalzit la 200 grade , timp de 40 minute .
Se scoate , se lasa la racit si se feliaza . Se serveste ca atare sau insotit de diverse salate .

16 comentarii:

  1. Super gustos si aspectuos!
    Paste fericit tie si celor dragi tie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata super frumos si delicios. Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb si super delicios!Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sarbatori luminate si multa fericire alaturi de familie si cei dragi! Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  5. Un Paste fericit alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc din suflet tuturor pentru urari . Sa va dea Dumnezeu tot ce va doriti.

    RăspundețiȘtergere
  7. Dorina, cu putina intarziere iti doresc si eu un Paste fericit si linistit alaturi de cei dragi. Foarte fain drobul.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  8. Grozava ideea de a baga drobul in foetaj , imi place tare !!! ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Hristos a inviat, Dorina!
    Eu pregatesc drob de cand ma stiu dar in aluat nu am facut niciodata.
    Drobul tau e o adevarata provocare si pentru mine, urmatorul asa va fi, succes la provocari, atunci:))))

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc pentru apreciere si vizita .

    RăspundețiȘtergere
  11. Acum fac si eu drob dupa reteta d-vs sper sa-mi iasa bun si sa arate bine...Paste Fericit.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...