vineri, 7 septembrie 2012

Pachetele din foietaj cu cascaval si chives

Cand am facut pachetelele dulci  , m-am gandit imediat si la varianta sarata. Si i-a venit randul .


Avem nevoie de :
- 400 g aluat foietaj , cascaval , chives , 1 ou , 1 lingura lapte , mac

Preparam asa :
Aluatul foietaj se decongeleaza . Se intinde putin cu sucitorul pe suprafata de lucru infainata .
Cascavalul se da pe razatoare . Se adauga chives tocat marunt .
Se taie aluatul in fasii de cca. 10 cm latime , iar pe lungimea lor se pune umplutura. Se ruleaza si se taie ruloul in bucatele de cca. 5 cm lungimecu un cutit bine ascutit .
Se aseaza in tava tapetata cu hartie de copt , se ung cu oul batut cu  lapte , se presara deasupra mac si se coc la 180 grade , cam 30 de minute.
Se lasa la racit pe un gratar .

22 de comentarii:

  1. Imi imaginez cat sunt de bune in varianta sarata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-mi plac foietajele... vreu si eu... Pupik!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata tare bine.Da ce-i chivesul?cumva arpagic?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Ioana . Chives-ul eu nu-l stiu altcumva , dar banuiesc ca este arpagic sau ceva de genul .

      Ștergere
  4. Arata foarte,foarte bine.De gust nu mai spun nimic.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mmm...asa ceva dispare repede!!!am chives in vas:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Am servit si eu cateva, le stiu gustul ca le fac si eu si niciodata nu-s destule!
    Arata foarte bine, dar sigur si ale tale au disparut!

    RăspundețiȘtergere
  7. Offff , eu sunt asa prinsa cu conservaraiele ca nu mai apuc sa fac alte bunatati !!! Mi-ai facut pofta de asa ceva !!!! ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Tare,tare bune:)! As pofti si eu.......! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Si banuiesc ca atunci cand le-a venit randul, le-a venit si sfarsitul indata! ;))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...