miercuri, 8 februarie 2012

Salata cu creveti si orez Basmati

Reteta am vazut-o mai demult  , la "Academia lui Horia " , dar am uitat de ea . Pentru ca aveam niste creveti congelati , m-am tot invartit in jurul lor , nestiind ce sa fac din ei . Mi-am amintit in mare reteta asta si am purces la treaba .


Avem nevoie de :
- 200 g orez Basmati , 200 g creveti decorticati congelati , 1/4 ardei gras rosu , 1/4 ardei gras verde , 1/4 ardei gras galben , o mana de masline negre , 1 rosie mare , 1/2 l supa de pui (sau apa ) pentru fiert orezul  , ulei de masline , sare , piper , busuioc uscat , patrunjel verde , zeama de la 1/2 lamaie

Preparam asa :
Orezul se pune la fiert in supa de pui /apa cu sare . Cand a fiert , se strecoara si se lasa la racit .
Crevetii se decongeleaza , se tamponeaza cu un prosop si se pun cca. 2 minute la prajit in 2 linguri de ulei de masline incins.
Ardeiul se taie juliene , foarte subtire . Rosia se taie , se scot semintele si se arunca . Pulpa se taie cubulete . Maslinele se taie rondele .
Se amesteca orezul cu crevetii , se adauga ardeiul , maslinele si rosia .
Se face un dressing din 3 linguri ulei de masline , zeama de lamaie , sare , piper , se adauga busuiocul si patrunjelul verde tocat marunt si se adauga peste amestecul cu creveti .


17 comentarii:

  1. O sa fac si eu curand....suna tare bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. superba, delicioasa si sanatoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  3. o adevarata delicatesa, salatica!!!Buna tare!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. ador aroma orezului, iar creveti se potrivesc de minune!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac mancarurile colorate, imi dau asa o pofta!...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce reteta delicioasa....si ce vesel e colorata!!!!!Grozava:X

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc tuturor pentru vizita si comentarii . Va pup.

    RăspundețiȘtergere
  8. Te invit cu drag la concursul meu inimos: http://pemasadinbucatarie.blogspot.com/2012/02/concurs-ce-ti-pofteste-inima.html

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Liana , sa vedem daca reusesc sa fac vreo inimioara :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Astazi am in plan sa mesteresc si eu ceva cu orez si creveti !!! Ador combinatia !!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce bine arata iar combinatia este perfecta!Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...