vineri, 20 mai 2011

Ciorba de vacuta

Zilele trecute , din graba si neatentie , am luat o caserola de carne taiata cubulete pentru gulas (asa credeam eu , daca nu inteleg inca limba asta incalcita - finlandeza ).Asa ca acasa , cand am desfacut-o am vazut ca e combinata carne de porc cu carne de vita.Am ales cubuletele de carne de vita si le-am pastrat pentru o ciorbita.


 Avem nevoie de :
-250 g carne de vita , 2 morcovi , 1 patrunjel , 1 ceapa , 2 cartofi , ardei gras , pulpa de rosii , sare , leustean , patrunjel verde

Preparam asa:
Carnea se taie cubulete mici si se punemla fiert in apa .
Morcovul si patrunjelul se taie fasii subtiri sau se dau pe razatoarea mare .Ardeiul se taie fasii.Ceapa se taie cubulete , cartofii se taie cuburi.
Cand carnea este patrunsa se pune sare si legumele ,si se lasa sa fiarba .Cand sunt patrunsi cartofii se adauga pulpa de rosii si se mai dau cateva clocote.Se presara deasupra leustean si patrunjel verde tocat.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...