marți, 25 octombrie 2011

Briose aperitiv

Aceeasi reteta ca la checul aperitiv , doar ca am pus si niste ardei gras , iar in loc de sunca am pus salam picant uscat . Compozitia am impartit-o in mod egal in hartiute de briose puse in tava pentru briose . Au iesit 10 bucati .


21 de comentarii:

  1. ce frumos ti-au iesit si ce culoare superba au , bravoo!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Cat . Am avut soare , am putut scoate poze frumoase . Si am si oua bune , chiar daca-s cumparate din super market , au un galbenus ...cum numai ouale de casa au .

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce faine sunt!
    Numai bune pentru provocarea lunii octombrie "Dulce Romanie" ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Alexandrina . Pe astea nu le-am mai trimis la provocare , am zis ca nu-s destul de festive :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce culoare apetisanta au."Fur" o bucatica.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. DiaMar , te servesc cu mare drag .

    Raluca , multumesc .

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce culoare superba! sa va fie de bine! pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce bucate apetisante pe masa restaurantului de acasa... musai incerc si eu reteta asta! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Arata tare bine,imi plac briosele in orice combinatie,pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Anto , merci ,esti draguta ca de obicei .

    Diana , incearca reteta , e usor de preparat si e gustos produsul , indiferent de forma pe care i-o dai . Te pup si multumesc de vizita .

    Flory , te servesc cu drag . Pupici si tie .

    RăspundețiȘtergere
  11. Super arata,sigur si gustul e pe masura!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce mult imi plac genul asta de aperitive. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. cat sunt de dragalase!!!!n-am facut niciodata nici chec aperitiv nici briose dar sigur sunt pe lista in viitorul foarte apropiat.pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. Adina , merci , sunt gustoase .

    Sara , si mie im implac , sunt dragalase.

    Sarah , cand o sa iti faci rost de cuptor , incearca . Poti face cu ce-ti place sau ce ai prin casa de reciclat :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Se ven hermosos y deliciosos,me encantaron,abrazos grandes.

    RăspundețiȘtergere
  16. Dorina, sunt foarte buni muffini aperitiv.Mie imi plac si pentru ca-s practici, ii mananci unde vrei si cum vrei.

    RăspundețiȘtergere
  17. Rosita , grazias .
    Cristina , multumesc
    Lilly , asa e , sunt foarte practice.

    RăspundețiȘtergere
  18. Of, de cand zic si eu ca voi incerca chec aperitiv, nu doar din cel dulce, dar niciodata n-am facut. Tare curioasa sunt cum e, dar nu ma indoiesc ca nu e ff bun.

    RăspundețiȘtergere
  19. Incearca Lady , e usor de facut si se poate lua si pe post de pachetel la scoala.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...