vineri, 15 iulie 2011

Cartofi acordeon

Au fost facuti acum cateva zile dar am uitat de ei  , langa carnita de pui  si niste rosii dulci si frumos mirositoare .


Avem nevoie de :
- 4-5 cartofi mai maricei , 100 g unt , sare , piper , usturoi granulat , marar

Preparam asa:
Cartofii se curata , se spala si se sterg cu un prosop( sau cu ce vreti voi ) Se taie cu un cutit bine ascutit , pe verticala , dar nu pana jos , se lasa un "cotor".

 Untul se topeste , se amesteca cu sare , piper , usturoi granulat si marar ( eu am folosit uscat , din plic ) si se toarna peste cartofii pusi in tava , astfel incat sa intre si intre taieturi.

Se da tava in cuptorul incins .Eu am mai pus amestec de unt deasupra din cand in cand.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...