miercuri, 2 mai 2012

Cartofi canarieni (Papas Arrugadas con Mojo)

In vacanta noastra in Gran Canaria am luat o gustarica numita Papas Arrugadas . Erau niste cartofi noi , micuti , fierti , cu un sos usor picant . Am incercat sa reproduc reteta , pentru ca mi-au placut mult . Am gasit indicatii pretioase chiar pe site-ul oficial al insulei , asa ca am trecut la treaba .


Avem nevoie de :
- cartofi noi micuti , apa , sare
- pt. sos : 6 catei de usturoi ( mai mari ) , 1 ardei iute , 1/4 ardei gras rosu , 1/2 lingurita de chimion , 1/2 lingurita de boia de ardei dulce , 1 lingura de otet , 4 linguri de ulei de masline , sare

Preparam asa :
Cartofii se spala bine , fara a indeparta coaja . Se pun la fiert in apa cu sare . Cand au fiert , se scurge toata apa si se readuce vasul pe foc . Se lasa cateva minute, agitand vasul mereu pentru a se intoarce cartofii pe toate partile si  a se forma o usoara crusta .
Pentru sos se curata usturoiul , se taie bucati . Se taie si ardeii bucati . Se pun toate ingredientele in blender si se paseaza . Daca se doreste un sos mai subtire se poate adauga putina apa .
Peste cartofii fierbinti se toarna sosul si se servesc calzi .


17 comentarii:

  1. Multumesc de reteta.Abia astept sa-i fac.Si ce exotic suna: arrugadas con mojo! arrugadas con mojo! arrugadas con mojo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sosul are tot ce-i trebuie ca sa fie bun.
    Asa ca impreuna cu cartofii noi, cred ca-i o bunatate!
    Ajutorul tau de bucatar se face mai frumoasa pe zi ce trece, nu fi deochi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dorina, tare faina arata si suna yumi, chiar am cumparat cartofi noi, trebuie sa incerc si eu varianta asta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I-am incercat, dar in varianta hot, au fost super buni, multam de idee.

      Ștergere
    2. Te pup , merci ca ai trecut sa imi spui . Ma bucur ca ti-au placut .

      Ștergere
  4. Cred ca sunt tare gustosi cartofii . pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sosul face totul , daca iti plac mancarurile spicy , sunt super buni .

      Ștergere
  5. Valeu,cum arata.Moare omu'de pofta,nu alta.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...