miercuri, 23 februarie 2011

Rulada de omleta

O rulada simpla , gustoasa , de efect. Reteta a fost scrisa de Taylor ( multumesc pentru idee) pe Arta Culinara .


Avem nevoie de:
- 3 oua , 100 g smantana , masline verzi , ardei gras verde , cascaval , sunca , sare , piper.

Preparam asa:
Ouale se bat cu smantana , se adauga sare , piper .Se toarna intr-o tava tapetata cu hartie de copt.Deasupra se presara rondele de masline cu cubulete mici de ardei gras.Se da tava la cuptorul incalzit in prealabil , la foc potrivit , cca 15 min , pana se face omleta.Se scoate , se rastoarna pe alta bucata de hartie de copt , se dezlipeste cu grija hartia de pe spate .Se aseaza deasupra felii subtiri de cascaval , apoi felii de sunca.Cu ajutorul hartiei se ruleaza si se lasa se stea rulata , invelita in hartie cateva minute.
Se desface din hartie  si se feliaza.
Se serveste calda sau rece . Poate fi un mic dejun satios sau un aperitiv de efect.

7 comentarii:

  1. Ce fain! La gust nu stiu cum e, desi banuiesc ca e foarte bun, dar decorul e super!:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Gust? Ou , cascaval ,sunca , masline , ardei , ca o omleta cu de toate in ea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa-i ca e minunata?Place si la copii mofturosi, nu?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ti-a iesit desavarsit !
    O idee buna de impresionat familia si nu numai.
    O am si eu pe lista.
    Pup.

    RăspundețiȘtergere
  5. Lilly , din pacate mofturoasa mea nu pune gura pe ou daca este cu galbenus cu tot, rar mananca 2-3 inghitituri de omleta.
    Lia , a iesit bine ,e super pufoasa si multumesc din nou celei care mi-a dat ideea .

    RăspundețiȘtergere
  6. Ottima! Mi segno la ricetta, così provo a farla :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata minunat. Sper sa o conving si pe fetita mea sa manance oua asa.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...