luni, 17 septembrie 2012

Pasta de conopida

Mie imi place foarte mult conopida si atunci cand am ocazia o gatesc fie pane , fie la cuptor , fie pasta cu usturoi. Am cumparat o conopida mai mare , din care am facut cam jumatate la cuptor si restul jumatate am transformat-o in pasta.
 

Avem nevoie de :
- conopida ( cca . 400 g ) , 2 catei de usturoi , 3 linguri maioneza , sare , piper , zeama de lamaie

Preparam asa :
Conopida spalata se desface in buchetele si se pune la fiert in apa cu sare. Cand a fiert se strecoara si se paseaza. Usturoiul se toaca marunt si se adauga peste conopida. Se adauga cam o lingura zeama de lamaie si maioneza , se potriveste de sare si piper si se omogenizeaza .



Simplu ca "buna ziua" , rapid , satios. Se serveste cu paine proaspata :)

20 de comentarii:

  1. Si noi mancam aceasta pasta cu comopida, ne place mult. O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place tare mult conopida cu maioneza, chiar mi-ai facut pofta!

    RăspundețiȘtergere
  3. O bunatateeee!!!!!!
    O zi frumoasa!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. De mult nu am mai mancat conopida cu maioneza......mi-ai facut o pofta...yammy!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sta pe acelasi loc in topul preferintelor mele alaturi de salata de vinete.
    Cele mai bune!

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata tare bine, da ma crezi ca n-am mancat niciodata sub forma asta?

    RăspundețiȘtergere
  7. It looks like a fuss free and delicious treat!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu bag 3 linguri de creme fraîche, ca nu tolerez prea bine oua crude. Ador pasta asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am nimic cu maioneza , dar o sa incerc si varianta ta , suna interesant .

      Ștergere
  9. Multumesc tuturor pentru vizita si comentarii

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca -ti spun ca eu nu am apucat sa fac anul acesta , ma crezi ? :((

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...