joi, 15 martie 2012

Barcute din foietaj cu ou

Gustoase si satioase potrivite pentru un mic dejun rapid .


Avem nevoie de : 
- aluat de foietaj , oua , cascaval , salam , sare , mac , lapte

Preparam asa :
Aluatul de foietaj se taie in bucati dreptunghiulare de 15/7 cm si se intind putin cu sucitorul . Se rade cascaval pe mijloc , se presara cubulete de salam . Se sparge un ou chiar in mijloc , cu atentie sa nu curga pe margine , se presara cu sare Se aduc marginile aluatului catre mijloc si se lipesc una de alta , folosind-ne putin de albus . Se unge fiecare barcuta cu lapte si se presara mac .


Se unge cu unt o forma ( sau mai bine se tapeteaza cu hartie de copt ) , se aseaza barcutele in ea si se dau la cuptor , preincalzit la 220 grade , timp de 15 minute .


24 de comentarii:

  1. yumii, tare interesant.Ia zi-mi merge si rece?

    RăspundețiȘtergere
  2. Bune si delicioase eu am facut ieri cu branza si spanac am sa postez in curand!

    RăspundețiȘtergere
  3. Yamyy ce dragute sunt si cred ca sunt supeeer delicioasee!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce frumusele sunt si bineinteles si super delicioase! te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne, ce bine arata!!!! Si sigur foarte, foarte bune! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Minunate... si eu ador preparatele din foietaj. gustoase si rapide. Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc . sara , tu esti regina preparatelor aperitiv din foietaj , mereu imi ia ochii .

      Ștergere
  7. Hmm delicioasa treaba! eu tocmai ce m-am infipt in niste cornulete cu ciocolata ;) pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Faina ideea!
    Si aratoase foc barcutele.
    Sis, am intrat sa-ti ''fur'' reteta la galustele de gris.
    S-o testez si p'a ta :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci sis . Stii tu sa am eu reteta de galuste de gris pe blog?Ooops ...eu nu stiu daca am , cred ca doar din cele cu faina .

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...