joi, 28 februarie 2013

Taco

O mancare mexicana pe care mi-am dorit de mult sa o incerc. Nu am avut ocazia sa o testez la ea acasa ...inca , dar nu se stie ce imi rezerva viata. Am incercat sa fac taco , asa cum am crezut eu ca ne-ar placea . Trebuie sa recunosc ca a fost o mare provocare sa gasesc "scoicile" , dar pana la urma le-am gasit , asta pentru ca nu ma dau batuta usor.


Avem nevoie de :
- pt.umplutura cu carne: 400 g carne de vita tocata , 1 ceapa , 1 morcov , 1/2 ardei gras , 1 lingura sos de rosii , 1 lingurita condimente pentru taco , sare ,  1/4 lingurita fulgi de chilli , 3 linguri ulei de masline , 2 linguri boabe de fasole rosie din conserva
- pt. sos : sos de rosii , busuioc tocat marunt , fulgi de chilli , sare
- rosii , salata iceberg , ceapa alba , ardei gras , cascaval
- 8 scoici de taco

Preparam asa :
In uleiul incins se pune la sotat ceapa tocata marunt , se adauga ardeiul cubulete , morcovul ras si se continua calirea pana se inmoaie legumele. Se adauga carnea tocata , condimentele pentru taco ( am avut condimente speciale pentru taco cumparate) , fulgii de chilli si se continua gatirea pana cand carnea isi schimba culoarea si devine albicioasa. Se adauga sare si sosul de rosii , se amesteca bine , iar la final boabele de fasole .
Scoicile se umplu pe jumatate cu amestecul de carne , se aseaza intr-o forma termorezistenta  si se dau la cuptor , cca. 10 minute , la foc mediu.


Se face sosul prin amestecarea sosului de rosii cu busuioc , fulgi de chilli si sare dupa gust .
Taco se scot din cuptor , se pune deasupra fiecaruia cate o lingura de sos , se pun cubuete de rosii , fasii de salata , rondele de ceapa si felii de ardei gras. Se presara deasupra cascaval ras .


Se servesc cu guacamole.

7 comentarii:

  1. Arata foarte bine,ce-as gusta si eu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ciao!...piacere di conoscerti!...rubo solo qualche secondo per presentarti il mio nuovo contest...ricco premio in palio...un viaggio a Budapest!
    Ti aspetto...se ti va!
    http://squisitocooking.blogspot.it/

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Dorina. Te invit la un concurs de gatit pentru prieteni, inspirat de retetele din anii '20 ale strabunicii lui Elizabeth Gilbert, Margaret Yardley Potter si de "Cartea de bucate, ospitalitate si povesti minunate". Mai multe amanunte gasesti la mine pe blog http://brindusascheaua.blogspot.ro/2013/03/concurs-de-gatit-pentru-prieteni-Humanitas.html

    O primavara frumoasa sa ai :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc tuturor pentru vizita , comentarii si invitatii.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...