marți, 3 august 2010

Ciorba taraneasca de pui

Am tras chiulul in bucatarie cateva zile , iar astazi simteam nevoia unei ciorbite usoare si gustoase.


Avem nevoie de :
- 500 g tacamuri de pui (spate si aripioare) , 2 morcovi , 1 patrunjel , 1/2 telina mica , 1 ceapa mare , 1 cub Knorr gaina , 100 g rosii bucati in bulion , 3 cartofi medii , o mana de taietei , patrunjel verde si leustean , bors , sare.

Preparam asa:
Se spala carnea si se pune la fiert in apa cu sare.Se spumeaza.Se adauga morcovii , patrunjelul , telina si ceapa taiate cuburi si cubul Knorr.Cand carnea este aproape fiarta se adauga cartofii taiati cubulete.Dupa cca 15 min. se pun rosiile cu tot cu  bulion si taieteii.La final se adauga borsul , se potriveste de sare si se presara patrunjel verde si leustean tocat.

Un comentariu:

  1. Asta am si eu azi la pranz. :) Numai ca am folosit mai putina carne si cateva ingrediente diferite de cele din reteta ta.Oricum ar fi,tot ramane una din ciorbele mele preferate.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...