marți, 15 mai 2012

Tagliatelle cu creveti si sparanghel

Sparanghelul se gaseste in trei variante : alb , verde si violet .
Este o  sursa excelenta de vitamina K, acid folic, vitamina C , vitamina A si vitamine B, fibre, mangan, cupru, fosfor, sulf, potasiu si proteine.
In urma cu cateva zile am cumparat un manunchi de sparanghel  verde, desi eram constienta ca nimeni din casa nu-l va accepta . Asa ca , m-am delectat singura cu verdeata asta , care mie mi se pare interesanta . Reteta ce urmeaza va avea cantitatile doar pentru o persoana , dat fiind faptul prezentat anterior :)


Avem nevoie de :
- 2 bucati de sparanghel , 50 g creveti prefierti decorticati , 2 linguri ulei de masline , 1 catel de usturoi , fulgi de chilli , sare , 1 lingura zeama de lamaie , 50 ml vin , 100 g tagliatelle

Preparam asa :
Sparanghelul se spala sub jet de apa rece . Se rupe capatul mai fibros . Partea frageda se taie bucati .
Usturoiul se taie feliute .
Pastele se fierb al dente .
Intr-o tigaie se pune la incins uleiul , se adauga usturoiul si fulgii de chilli si se calesc usor . Se adauga bucatile de sparanghel  si se continua sotarea , intorcand sparanghelul pe toate partile . Se adauga vinul si se lasa pana se evapora alcoolul , cca. 2 minute . Se adauga crevetii si se mai lasa pe foc 2 minute . Se pune zeama de lamaie si sare dupa gust .
In tigaie se pun si pastele scurse de apa si se amesteca .


Se servesc calde .



23 de comentarii:

  1. Ce bine arata,verdeata asta o iubesc,mai ales in risotto!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba prezentare! Eu astept sa-mi creasca sparanghelul!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bai,te spun lu' mama...
    Faci d'astea si pe mine nu ma inviti la masa? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai tu nu mai ai nevoie de invitatie , tu poti veni cand vrei ca esti din neam :))

      Ștergere
  4. Pe mine poti sa ma pui pe lista la o farfurie cu tine, pe ai mei, ii tai, la fel ca si pe-ai tai...hi,hi...vad ca nora e foarte cocheta, s-a dat cu oja, pupici multi de la noi :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ok Liana , te-am pus pe lista . Nora-ta e cocheta mereu draga mea :)

      Ștergere
  5. Arata suuuper, si mie imi place sparanghelul :) Ai incercat vreodata din cel violet? Nu cred ca am vazut pana acum prin Bucuresti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am incercat nici alb , nici violet . A fost prima data cand am luat si am zis sa incep cu cel verde .

      Ștergere
  6. Foarte faina prezentare si cred ca si gustul e pe masura :)!
    Iar de Iza ce sa mai zic...fotomodel ce mai :)!

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata foarte bine,gustul banuiesc este foarte bun si el.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place , sotul stramba din nas si aia mica nici nu a pus gura pe el :)

      Ștergere
  8. Wow...ce super arata!!!Din priviri as manca , atat de bine arata:)!!!Pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...