miercuri, 10 noiembrie 2010

Pilaf de orez si naut

Preparat turcesc ( nohutlu pilav) pe care l-am indragit in concediul meu in Turcia si a carui reteta am aflat-o la Euforia Cuisine.

Avem nevoie de:
-200 g orez , 3 linguri naut fiert , 1 ceapa , 2 linguri unt , 2 linguri ulei , 500 ml supa de carne sau legume , sare

Preparam asa:
Ceapa se toaca foarte fin si se caleste intr-un amestec de unt si ulei.Cand devine aurie , se adauga orezul spalat si se lasa sa se "prajeasca" cateva minute.Cand bobul orezului devine lucios , se adauga nautul si se mai prajeste putin.Se adauga supa si se lasa sa fiarba la foc mic , sub capac pana scade zeama.
Inca un secret ,tot de la Euforia - Turkish Cuisine invatat ,  cand e gata orezul , se stinge focul , se aseaza peste oala un servet de bucatarie si se pune capacul. Se lasa asa 10 min , apoi se indeparteaza servetul.Astfel este absorbita apa , iar orezul se "face" inca putin in aburi.

2 comentarii:

  1. E o reteta foarte buna, o recomand tuturor. Fiind constantean, pot sa spun ca ma pricep cat de cat la retetele turcesti :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am încercat-o şi eu, foarte gustoasă!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...