miercuri, 23 iulie 2014

Tarta cu ciuperci

Am primit bureti de roua , am fost foarte bucuroasa pentru ca de mult timp nu am mai mancat altfel de ciuperci decat cele care se gasesc pretutindeni - champignon si pleurotus. Nu am curaj sa cumpar de la piata de la oricine , o fi , n-o fi pitic pe creieul meu ...Persoana care mi i-a adus e de incredere , asa ca am profitat si mi-am facut pofta de ciuperci trase in tigaie cu usturoi , pe modelul galbiorilor , dar mi-au ramas si de o tarta si cateva am pus si pe o pizza.


Avem nevoie de :
- pt. blat: 185 g unt , 1/2 lingurita sare, 1 galbenus de ou, 3 linguri lapte, 250 g faina
- pt. umplutura: 3 oua , 100 ml lapte , 200 g smantana grasa, sare , piper, 100 g cascaval ras, 1 ceapa, ciuperci

Preparam asa:
Untul la temperatura camerei se freaca cu sare si un galbenus de ou, se adauga faina treptat si laptele rece. Se framanta pe suprafata infainata , se formeaza o bila si se inveleste in folie alimentara. Se da la rece o ora.
Se intinde o foaie rotunda , se aseaza in forma de tarta , se inteapa din loc in loc cu furculita si se da din nou la frigider pentru 30 de minute.
Se coace la 18o grade , 10 minute , doar cat sa se usuce putin la suprafata.
Ouale se amesteca bine cu laptele, se adauga smantana , sare , piper si jumatate din cascavul ras.
Peste foaia semi-coapta se aseaza rondele de ceapa , ciuperci si se toarna deasupra amestecul cu oua.
Se pune in cuptor pentru cca. 25 de minute. Se scoate tarta , se presara deasupra restul de cascaval ras si se pune din nou in cuptor pentru 15 minute , pana cand se rumeneste frumos deasupra.
Se lasa la racit usor si se taie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...