vineri, 14 octombrie 2011

Humus libanez

Ador bucataria arabeasca , turceasca , dar pregatesc mancare de genul asta foarte rar pentru ca sunt singura amatoare in casa , papilele sotului sunt mai retinute . Asa ca astazi , daca tot am facut pasta de susan ( tahini ) cu ajutorul lui Sarah , am facut  doar pentru mine , o pofta mai veche , humus .


Avem nevoie de :
- 250 g naut , 2 catei de usturoi , 2 linguri pasta de susan , 2 linguri zeama de lamaie , sare , piper, boia de ardei  , ulei de masline

Preparam asa:
Nautul se fierbe si se curata de pielita ( sau se ia ca mine una bucata conserva de naut gata fiert ) . Se pastreaza putin din zeama in care a fiert nautul .  Nautul se paseaza , apoi se adauga usturoiul pisat , zeama de lamaie , pasta de susan , sare si piper si se amesteca. Se adauga cate putin din zeama in care a fiert nautul si se mixeaza pana ajunge la consistenta dorita.
Se toarna deasupra putin ulei de masline si se presara cu boia de ardei .

8 comentarii:

  1. Ce bine arata,de multisor mi-e pofta de asa ceva dar n-am incercat tot din acelasi motiv ca si tine.Dar o sa-mi fac pofta intr-o zi,sigur e delicios!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca am mai spus asta de cateva ori prin cateva locuri, naut nu am mai mancat dar mi se pare ca seamana foarte bine cu fasolea batuta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce nebunie ai tu aici!!! eu sunt innebunita dupa humus...si nu mai zic de al meu! yummmmy!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Flory , din cand in cand ne mai facem si noua poftele , nu doar celor din casa .

    B.A , aduce oarecum cu fasolea batuta la gust .

    Anto , te poti servi .

    RăspundețiȘtergere
  5. ohhh daaaa bunnnn.vreau si eu.eu trec nautul prin sita...chiar nu ma rabda neuronul sa curat bob cu bob pielita:)) dar daca am noroc sa prind una bucata soacra in vizita atunci sunt salvata.pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat de mult imi place!!! si cat de bine arata... Mi-ai facut pofta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sarah , multumesc de pont , data viitoare asa fac . Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cristina , multumesc , esti invitata mea .

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...