joi, 23 februarie 2012

Salata de creveti ( skagenröra )

Skagenröra este o salata de creveti foarte populara in gastronomia suedeza.  Se serveste de obicei alaturi de paine prajita in unt . Cum mie imi plac foarte mult crevetii , am" adoptat-o " si am pregatit-o.


Avem nevoie de:
- 200 g creveti congelati decorticati prefierti , 1 ceapa rosie mica , 3 linguri smanatana grasa , 3 linguri maioneza , marar , zeama de lamaie , sare , piper

Preparam asa :
Crevetii se decongeleaza si se taie bucatele mici . Se adauga ceapa  tocata marunt . Maioneza se amesteca cu smantana si se adauga la amestecul de creveti si ceapa . Se adauga marar tocat foarte fin , zeama de lamaie , sare si piper dupa gust si se omogenizeaza .
Se lasa la frigider cateva ore pentru a se imbina gusturile .

Se serveste pe paine prajita in unt .

16 comentarii:

  1. Ce-mi place.Sa mai vi cu retete nordice.Te roooog!

    RăspundețiȘtergere
  2. O salata de creveti as vrea si eu la cina... Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa o incerc,imi place mult!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. What a mouthwatering salad! The oval shaped dish looks lovely too.

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi faci pofta cu crevetiiiii !
    Doar ce mi-a trecut si iar ma apuca!
    Ma si vad maine bagata pe jumatate (iarasi) intr-un frigider de supermarket cotrobaind dupa fructe de mare :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. mmmm ce buna trebuie sa fie,o incerc pt ca ne plac la nebunie crevetii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. yaya , ma bucur ca te atrage reteta , astep impresii daca o faci

      Ștergere
  7. Ce bne arata! Eu sunt fan creveti, asa ca o sa ma inspir de la tine atunci cand voi gasi unii care sa arate bine :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crebetii nu trebuie sa arate grozav , ca oricum ii tai marunt .

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...