miercuri, 14 decembrie 2011

Spirale picante

Sunt niste spirale din aluat foietaj , foarte usor si rapid de facut , numai bune langa un pahar de bere sau cidru .


Avem nevoie de :
- 400 g aluat foietaj , salam feliat subtire , casacaval ras , masline , sos de rosii , sare , piper , busuioc , 1 ou, mac , susan

Preparam asa :
Aluatul foietaj se aseaza pe masa presarata usor cu faina , se presara deasupra putina faina si se intinde usor cu sucitorul . Pe jumatate din aluat se pune sos de rosii amestecat cu sare , piper si busuioc , se aseaza felii subtiri de salam , una langa alta , se presara cascaval ras , masline taiate cubulete mici . Cealata jumatate de aluat se unde usor cu sos de rosii , se aduce peste jumatatea cu salam , se preseaza usor pentru a se lipi . Se taie cu un cutit bine ascutit fasii de cca. 2 cm latime. Fasiile se rasucesc ( incercati mai bine decat mine , mie nu prea mi-a reusit rasucirea :) ) , se aseaza pe o tava acoperita cu hartie de copt , se ung cu ou batut si se presara cu mac si susan .


Se coc in cuptorul preincalzit la 170 grade , timp de 15 minute .

15 comentarii:

  1. uite ca la spirale condimentate mai abitir,nu m-am gandit.pupu-te !

    RăspundețiȘtergere
  2. acum cand musafirii dau tarcoale sunt o idee buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Delicioase!
    Foietajul se inscrie printre preferintele mele.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte buna idee de aperitiv! Arata frumos, cred ca sunt tare bune :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Dia , te rog sa te servesti :)

    Oana , sunt , noua ne-au placut .

    Pansy , ma bucur ca ti-am dat si eu o idee , multumesc pentru vizita .

    Alinutzika , sunt bune , rapid si usor de facut .

    RăspundețiȘtergere
  6. Viviana , asa e, perfect daca te trezesti cu musafiri.

    Fancy , daa, merg bine .

    Alexandrina , foietajul ne salveaza de multe ori , de asta imi place si mie .

    Emily , multumesc .

    RăspundețiȘtergere
  7. Carmen , bun -bun , poti face cu ce vrei tu , multitudine de optiuni .Am mancat acum cativa ani doar cu un sos de rosii foarte picant , erau preferatele mele .

    Ramona , merci . incearca sa vezi ce faine sunt .

    RăspundețiȘtergere
  8. Dorina, le-am facut si eu,candva, special pentru musafiri si s-au bucurat...arata foarte bine spiralele tale si-mi fac pofta!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...