joi, 3 noiembrie 2011

Salata de ciuperci 2

Am gasit pierduta prin dulap o conserva de ciuperci . Am cumparat-o  cu ceva timp in urma si am uitat de ea . Mi-a fost drag de ciupercutele champignon mici cat un nasturel . Aseara m-am gandit sa o folosesc la o salata , dar varianta "imbunatatita ".


Avem nevoie de :
- 1 conserva (400 g ) ciuperci champignon mici , 2 catei de usturoi , 3 linguri maioneza , 1 lingura smantana fermentata , 1 lingurita mustar , sare , piper , patrunjel verde

Preparam asa:
Ciupercile se scurg de apa si se taie sferturi . Usturoiul se piseaza si se aduaga la ciuperci . Maioneza se amesteca cu smantana si mustarul si se toarna peste ciuperci . Se sareaza si se pipereaza dupa gust si se adauga patrunjel verde tocat marunt .

Simplu ca buna ziua , rapid si gustos .

6 comentarii:

  1. Preferata mea! As putea sa nu ma mai opresc din mancat:-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Super salata de ciupercute,le ador!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un plato exquisito de setas y muy saludable,me encantan.Los canelones lucen sabrosos una delicia,abrazos grandes

    RăspundețiȘtergere
  4. Tare-mi plac ciupercile!!! buna combinatie ! pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi place foarte mult , dar sunt singura din casa care o consuma :), asa ca rar prestez .

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...