vineri, 1 iunie 2012

Oua in chifle

Nimic nemaivazut in lumea mare a blogosferei culinare , dar m-am gandit sa le pun si eu pe blog pentru eventuali vizitatori care nu stiu de minunea asta . Un mic dejun sau o gustare perfecta , pentru ca se face destul de usor si relativ repede .


Avem nevoie de :
- 2 chifle , 2 oua , cascaval ras , salam , sare , piper , chives

Preparam asa :
Se taie un capac chiflelor , se scoate miezul cu grija . In gaura rezultata se pune cascaval ras , salam taiat cubulete mici . Se sparge cu grija un ou in chifla , se pune sare si piper si se presara deasupra chives tocat marunt .




Se aseaza chiflele intr-o tava tapetata cu hartie de copt si se dau la cuptor , preincalzit la 180 grade , pana cand oul ajunge la consistenta dorita ( eu prefer galbenusul moale , asa ca am lasat vreo 15 minute ).

 

 Chifla crocanta , galbenusul moale , perfect din punctul meu de vedere . Alaturi niste rosii dulci si o felie de halloumi la gratar ...mic dejun de vis .




10 comentarii:

  1. chiar ca arata super, inca nu am incercat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu le am in plan, lui dl.Any cred ca o sa-i placa tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. un deliciu atat de simplu, dar atat de bun!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie tot cu galbenusul moale imi place,delicios!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. aiii..dar cat de bine arata!!super pt un mic dejun.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt foarte bune si frumoase.Si eu le fac deseori.
    La multi ani printesei tale dragi.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. E chiar prima data cand vad reteta asta. Foarte apetisant. O retin pentru vremuri racoroase. Ezit sa ma apropii de cuptor in perioada asta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce bine arata si ce idee geniala! pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc pentru vizita si comentarii tuturor . Cine le-a facut stie cat sunt de bune , iar cine nu le-a facut ...sa le incerce cu incredere . Va pup.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...