marți, 6 mai 2014

Egg cobbler

Egg cobbler ... nu stiu cum pot traduce in limba romana , asa ca ramane in engleza si suna bine. Suna bine si e tare bun . Pentru mine care  nu pot manca dimineata la prima ora , iar pe la 11 ma apuca o foame de lup , a fost "brunch-ul" perfect. Reteta , daca se poate numi reteta , ca nu e mare scofala , am gasit-o pe un site cu "idei creative".


Avem nevoie de :
- 1 paine feliata , 100 g unt, cca. 500 g sunca presata felii, 2-3 rosii, 150 g cascaval, 4 oua, 150 ml lapte , sare, piper

Preparam asa:
Feliile de paine se ung cu unt si se aseaza intr-o forma unsa, sub forma unei coronite. Intre feliile de paine se aseaza cate o felie de sunca presata si o felie de rosie. Ouale se bat cu sare , piper si lapte si se toarna deasupra feliilor de paine. Se presara deasupra cascaval ras.
Tava se pune in cuptorul incalzit in prealabil la cca. 180 grade si se lasa pana cand se topeste si se rumeneste frumos cascavalul.
Se poate presara cu patrunjel verde tocat.


Se serveste imediat.


10 comentarii:

  1. L-am facut si eu dar mie nu mi-a iesit asa frumos ca al tau si m-am incumetat sa-l fac cu salam.Mare greseala...nu prea merge, sau cel putin nu cu salamul ce l-am avut eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am facut si eu candva, ceva de genul, dar nu stiam ca se numea asa...Eu facusem asta la plesneala! :) Acum imi ploua-n gura cu gandul la faptul ca foarte curand, poate chiar diseara o sa refac si eu ceea ce atunci nu stiam ca se numeste egg cobbler...Multumiri si imbratisari, fara numar, fara numar...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur daca ti-am "readus" pe masa bunatatea asta . Pupici!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Multumesc de vizita si sper sa testezi daca crezi ca e bun.

      Ștergere
  4. Iti face pofta de cum privesti! Pup!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...