luni, 23 aprilie 2012

Camembert in foietaj

Am revenit in Finlanda , dar de gatit nu am apucat sa gatesc , asa ca vin cu ceva facut la Paste . Reteta de la Gabi , doar ca ea a folosit brie .


Avem nevoie de :
- 1 rotita de camembert (120 g ) , 400 g aluat foietaj , 2 linguri dulceata de caise , caise confiate , 1 ou , 2 linguri de lapte

Preparam asa :
Aluatul de foietaj se intinde pe planseta de lucra infainata usor . Se taie un cerc de aluat cat se se poata inveli branza in el .Restul de aluat se taie fasii . Pe mijlocul cercului  se intinde dulceata , se presara caisele taiate cubulete , se aseaza rotita de camembert si se inveleste bine in aluat . Se intoarce si se aseaza pe o tava acoperita cu hartie de copt . Din fasiile de aluat se face o impletitura ( a voastra mai frumoasa decat a mea :)) ) care se aseaza deasupra .
Oul se bate cu laptele . Se unge deasupra foietajul .
Se coace in cuptorul preincalzit la 200 grade , timp de 25 de minute .


Se serveste imediat ( daca doriti o branzica mai "curgatoare" ) sau se asteapta 1/2 ora sa se raceasca . Se poate servi alaturi de fructe  , biscuiti sau ca atare .

4 comentarii:

  1. Ti-a iesit super, cand vad branza cum se prelinge mi se preling si mie ochii.
    Am gasit o roata(ca rotita nu o pot numi) de brie si o refac si eu de Inaltare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Ioana . Sa stii ca mie mi-a placut tare mult , o sa refac si cu brie .

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...