marți, 23 august 2011

Scrambled Eggs

De cand a postat Maya reteta pe forum , m-am tot invartit in jurui ei . Ieri dimineata , de fapt catre pranz , m-am decis sa incerc , o portie mica , doar pentru mine , pitica mea nefiind amatoare de oua . Verdict ...super cremoase , foarte bune .



Avem nevoie de :
- 2 oua , 20 g unt , 1 lingurita creme fraiche , bacon fasii , patrunjel verde , sare , piper

Preparam asa:
Ouale si untul se pun intr-un vas de inox , la foc mediu . Se amesteca continuu pana devin cremoase, apoi se adauga creme fraiche si se amesteca bine. Se adauga fasii de bacon , se sareaza si se pipereaza si se adauga verdeata tocata marunt . Se amesteca .



Am servit cu niste felii de rosii presarate cu sare si piper  ,pe care am turnat putin ulei de masline si am presarat niste busuioc .

14 comentarii:

  1. Ce deliciu,l-am vazut pe Ramsay in actiune,pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. acum ma invart eu pe langa reteta ... pana o comit !!! ... arata super !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. uuu ce bine arata...poate fac si eu ca nu pare greu de facut:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Flory , mie nu-mi place tipul in actiune , e cam slobod la gura , dar imi place ceea ce face.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nely sa stii ca e tare gustoasa , nu ma asteptam. Desi , daca Maya spune ca-i buna , apoi ESTE.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pinky , e super simplu de facut si rapida. Numai ca trebuie sa mesteci mereu in ea sa nu se prinda.

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca e buna mestec pana la loc comanda si asa pare sa fie!Puuupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Dory,abia am mancat,dar ce as mai incerca si eu reteta! Imi place restaurantul tau. :)
    Vad in dreapta pasta de lapte praf. 'Ma duc' s-o verific,pare interesanta. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Teo , ai putea spune " sunt doar niste oua" dar nu e asa . Cred ca ca acum inainte doar asa voi pregati ouale . Te pup si eu .

    RăspundețiȘtergere
  10. Oana Roxana , bine ai venit in "restaurantul" meu .

    RăspundețiȘtergere
  11. Este foarte bogat, mama mea ne-a pregatit atunci când eram mici, este usor si simplu, reteta mare, îmbrăţişări

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...