marți, 16 noiembrie 2010

Tagliatelle cu pui

 Reteta este "adaptata" dupa o reteta de-a lui James Reeson.



Avem nevoie de:
- 1 piept de pui , 2 linguri mustar , 100 ml vin alb , 250 g smantana , patrunjel verde , busuioc , sare , piper ,ulei ,  200 g tagliatelle

Preparam asa:
Pieptul de pui se taie fasii subtiri , se condimenteaza cu sare si piper si se dau prin mustar.Se prajeste in ulei incins , apoi se scoate.In uleiul ramas se toarna vinul , se lasa sa ajunga la puctul de fierbere.Se adauga smantana si patrunjelul tocat.Se pune inapoi si pieptul de pui.
Pastele se fierb, se strecoara de apa si se pun in sos .Se mai lasa pe foc 5 minute.
Se servesc presarate cu busuioc.

2 comentarii:

  1. Pardon, aici vroiam defapt sa scriu :)))dar am vazut funditele si am scris acolo ca eu nu am avut tagliatelle si am pus fundite ,dar ce conteza ca tot paste sunt :D. Adela

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am citit prima data comentariul de acolo , asa ca repet aici : ma bucur ca v-a placut.J.Reeson facuse reteta cu fettucine , dar, la fel ca tine , eu nu am avut si am inlocuit pastele.Nu este esentiala forma pastelor.Adela , spor la bucatarit.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...