joi, 25 octombrie 2012

Salata cu ton

In ultima vreme nu prea mai apuc sa dau prin bucatarie , dar pofta asta trebuia sa mi-o satisfac. De mult timp vreau sa fac salata cu ton , asa ca m-am aprovizionat cu cele necesare si am trecut la bucatarie , ca prea mult nu ai ce lucra la salata asta .


Avem nevoie de :
- 1 conserva ton bucati in suc propriu , 1 conserva porumb , 1 ceapa rosie , 2 oua fierte tari , un pumn de masline , salata verde , ulei , zeama de lamaie , sare , piper , busuioc uscat , sumac

Preparam asa :
Ceapa se taie fideluta , ouale se taie rondele , maslinele se taie rondele . Se amesteca toate ingredientele , se adauga cateva frunze de salata verde rupte bucatele. Uleiul se amesteca cu zeama de lamaie si se toarna peste salata. Se condimenteaza cu sare  , piper , se presara busuioc si sumac .
Se aseaza in boluri in care au fost asezate frunze de salata verde .



23 de comentarii:

  1. Dorina ce pofta mi-ai facut, imi place asa de mult salata de ton!! Data viitoare sa pui si-un castravete murat taiat bucati, sa vezi ce bine se imprieteneste cu restul "lumii" prin castron!

    RăspundețiȘtergere
  2. E o bunatate salata asta, atat de sanatoasa si cu atatea vitamine! Mi-ai cam facut pofta :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi , hi , pe langa poftele ce mi le faci tu , asta e nimic

      Ștergere
  3. salatele mele preferate sant acestea...minunata salatica ta

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu ador salatele cu ton, dupa cum probabil stii, dar frumoasa ca a ta, parca n a fost niciuna!
    Ce pofta mi-e de o salata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu Gelutza , te invit la o portie . Multumesc , ma faci sa rosesc , chiar atat de frumoasa ti se pare ?

      Ștergere
  5. Imi place foarte mult aceasta salata!A ta arata si foarte tentant!Iti doresc o seara frumoasa si un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cum sa nu-mi placa??
    Te-ai inscris la concursul meu cu inele? Daca nu, te invit cu drag si cat mai repede, pt. ca azi e ultima zi de inscrieri ;-)
    http://pemasadinbucatarie.blogspot.ro/2012/10/concurs-toamna-vine-ca-un-inel-fermecat.html

    RăspundețiȘtergere
  7. si eu fac des salata asta, si intotdeauna ma incanta aromele ei!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ador salata asta! delicioasa! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Salatica asta e ptr mine !!! ;)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...