joi, 25 octombrie 2012

Salata cu ton

In ultima vreme nu prea mai apuc sa dau prin bucatarie , dar pofta asta trebuia sa mi-o satisfac. De mult timp vreau sa fac salata cu ton , asa ca m-am aprovizionat cu cele necesare si am trecut la bucatarie , ca prea mult nu ai ce lucra la salata asta .


Avem nevoie de :
- 1 conserva ton bucati in suc propriu , 1 conserva porumb , 1 ceapa rosie , 2 oua fierte tari , un pumn de masline , salata verde , ulei , zeama de lamaie , sare , piper , busuioc uscat , sumac

Preparam asa :
Ceapa se taie fideluta , ouale se taie rondele , maslinele se taie rondele . Se amesteca toate ingredientele , se adauga cateva frunze de salata verde rupte bucatele. Uleiul se amesteca cu zeama de lamaie si se toarna peste salata. Se condimenteaza cu sare  , piper , se presara busuioc si sumac .
Se aseaza in boluri in care au fost asezate frunze de salata verde .



23 de comentarii:

  1. Dorina ce pofta mi-ai facut, imi place asa de mult salata de ton!! Data viitoare sa pui si-un castravete murat taiat bucati, sa vezi ce bine se imprieteneste cu restul "lumii" prin castron!

    RăspundețiȘtergere
  2. E o bunatate salata asta, atat de sanatoasa si cu atatea vitamine! Mi-ai cam facut pofta :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi , hi , pe langa poftele ce mi le faci tu , asta e nimic

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Da Cristina , mai simplu de atat ce sa ceri?

      Ștergere
  4. salatele mele preferate sant acestea...minunata salatica ta

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu ador salatele cu ton, dupa cum probabil stii, dar frumoasa ca a ta, parca n a fost niciuna!
    Ce pofta mi-e de o salata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu Gelutza , te invit la o portie . Multumesc , ma faci sa rosesc , chiar atat de frumoasa ti se pare ?

      Ștergere
  6. Imi place foarte mult aceasta salata!A ta arata si foarte tentant!Iti doresc o seara frumoasa si un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cum sa nu-mi placa??
    Te-ai inscris la concursul meu cu inele? Daca nu, te invit cu drag si cat mai repede, pt. ca azi e ultima zi de inscrieri ;-)
    http://pemasadinbucatarie.blogspot.ro/2012/10/concurs-toamna-vine-ca-un-inel-fermecat.html

    RăspundețiȘtergere
  8. si eu fac des salata asta, si intotdeauna ma incanta aromele ei!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ador salata asta! delicioasa! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E placuta , usosra , cum sa nu placa . Pupici.

      Ștergere
  10. Răspunsuri
    1. Hai , ca nu mai suntem la sa mare distanta ...te astept.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...