vineri, 18 mai 2012

Clatite cu sparanghel

Pentru ca incercarea moarte n-are , am ascuns  sparanghel in niste clatite si  le-am  acoperit  bine cu sos bechamel si cascaval . Nu a tinut  figura decat pana la taierea primei clatite , dar s-a gustat macar si pentru asta sunt multumita .
M-a inspirat o reteta ceva mai veche a Adrianei  .


Avem nevoie de :
- 4 clatite ( facute fara zahar !), 4 fire de sparanghel , 4 linguri perle de branza
- pt. sosul bechamel : 50 g unt , 1 lingura de faina , 250 ml lapte , sare , piper , nucsoara
- cascaval , unt pentru tapetat forma

Preparam asa :
Sparanghelul se spala si se taie de marimea clatitelor , inlaturand partea mai fibroasa .
Se prepara sosul bechamel astfel : untul se pune intr-o cratita  , se lasa la topit , se adauga faina si se amesteca bine ; se toarna treptat , amestecand continuu laptele  fierbinte . Se lasa pe foc pana se ingroasa sosul .Se adauga sare , piper si nucsoara rasa .
Pe fiecare clatita se aseaza o lingura de perle de branza si un fir de sparanghel , apoi se ruleaza clatita. Se aseaza clatitele una langa alta intr-o forma ce merge la cuptor , tapeteta cu unt . Se toarna deasupra sosul , se rade cascaval si se da forma la cuptor , la 170 grade , timp de 20 de minute .


Se lasa sa se raceasca putin si se scoate pe farfurii .

9 comentarii:

  1. Astazi am avut parte de retete cu sparanghel cara mai de care:)!!!!Usoara reteta ta si super delicioasa:)!!!!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am mancat niciodata sparanghel, cum e la gust? arata tare bine ce ai facut tu aici, pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E dulceag , aduce oarecum cu gustul conopidei ...sa nu razi , asa mi se pare mie :)

      Ștergere
  3. Nu am mancat nicicand sparanghel,asa ca nu stiu ce gust are.Dar in schimb imi place cum arata clatitele tale.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Anul asta am mancat foarte putin sparanghel, ca niciodata.
    Dar ne place.
    Al tau se vede frumos in clatite :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum , uitandu-ma la poze , par niste ochisori verzi in clatitele alea :)) Am imaginatie multa , de plictiseala cred :)0

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...