sâmbătă, 15 octombrie 2011

Chilli Burgers

Fast - food acasa , interzis minorilor , pardon , celor care tin la silueta . Am mancat la un local in oras cel mai mare si mai bun hamburger mancat vreodata . Da , din cand in cand , mai dau cu bata-n balta si cu hamburgerul in stomac . E boala incurabila . Asa ca am incercat sa-l reproduc acasa , a iesit "pe-acolo" , nu-i ca ala veci , dar e bun .


Avem nevoie de :
- pt. chiftele: 500 g carne tocata , 1 ou , 1 ceapa mica , sare , piper , 1 lingurita rasa boia de ardei , 1 lingurita ketchup , o lingurita unt
- chifle , salata verde , rosii , ceapa , ardei iute , ketchup , sos de mustar cu chilli si paprika

Preparam asa:
Carnea tocata se amesteca cu ceapa tocata marunt , se adauga oul batut  , sare si piper dupa gust , boia , ketchup si unt. Se amesteca si se da la rece cca. o ora sa se imbine gusturile .
Se modeleaza chiftele mai mari ( mie mi-ai iesit 5 bucati ) , se aplatizeaza intre palme si se pun la prajit pe gratarul incins , uns cu putin ulei .
Intre timp se pregatesc chiflele. Se taie pe jumatate , se pune ketchup , cateva bucatele de salata verde , rondele de ceapa . Se pune carnea prajita , se aseaza deasupra rondele de ardei iute , sosul de mustar , alte bucatele de salata , felii de rosii ( cam tot ce doriti si ce va place , de fapt ) apoi se pune cealalta jumatate de chifla .


Se serveste cu pofta .

9 comentarii:

  1. Maaaaaiiii,mi-ai facut pofta!!!!
    Ce tupeu! :)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu mai dau navala in mancare de fast food dar doar facuta la mine acasa:)
    dar tot la 48 de kg am ramas si dupa shaorma.deci ma servesc cu burger ca nu m-e frica de calorii.pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar ca restaurant ;)) Super arata!! sa nu vada al meu asa ceva acum... ca ma pune sa-i fac si mi-o leneee.. ;(((

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca asa facut in casa este si mai bun. Ne propunem sa-l facem pentru baietetul nostru.Multumim pentru reteta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sis , iertare ...:))

    Sarah , norocoaso ! Eu ceva mai multe , dar asta nu ma opreste sa mai comit cate o boacana din asta .

    Anto , multumesc . Dar merge repede , fa-i omului daca ii place .

    Dan si Ionela , pofta buna

    DiaMar , multumesc .

    Marinela , yummi , da ...:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ii fac si eu azi celui mic un burger - a vazut poza ta si mi-a cerut sa ii fac neaparat!!! Pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Cum poti refuza un copilas? Nu poti , asa ca faci ce-ti cere .

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...