vineri, 23 noiembrie 2012

Ciorba de peste

De mult vroiam sa fac ciorba de peste , dar nu am avut timp , chef sau ingredientul vedeta. Daca am reusit sa le adun pe toate , am trecut la executat ciorbita.


Avem nevoie de :
- peste ( 1 crap , 2 capete si 2 cozi de dorada ) , 2 morcovi , 1 patrunjel, 1/2 telina mica , 1 ceapa , 1 ardei , 2 cartofi , un pumn de orez , 1/2 conserva rosii in bulion , bors sau zeama de varza , leustean si patrunjel verde , 2 linguri ulei , sare

Preparam asa :
Ceapa tocata se pune in uleiul incins , se lasa pana devine translucida , se adauga telina si un morcov dati pe razatoarea cu ochiuri mari . Se toarna cca. 1 l apa si se adauga morcovul ramas taiat rondele , patrunjelul taiat bucati si ardeiul taiat fasii.
Pestele se curata si se taie bucati .
Cand zarzavatul este pe jumatate fiert , se adauga pestele , cartofii taiati cubulete si se lasa la fiert cca. 15 minute. Se adauga rosiile si bulionul de rosii , orezul , bors/zeama de varza  dupa gust , se potriveste de sare si se mai lasa la fiert cca. 10 minute.
Se presara deasupra leustean si patrunjel verde tocat .


17 comentarii:

  1. Pestele este preferatul meu si o ciorbita asa de buna nu am mai mancat de mult!!!Mi-ai facut o pofta:)!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Licuta , multumesc de vizita. Si mie imi place mult pestele.

      Ștergere
  2. Am admirat-o si pe forum si o mai admir si aici ca tare bine arata si cred ca-i tare buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De buna , a fost buna , dar nu cred ca se ridica la nivelul bunatatilor tale din peste

      Ștergere
  3. Si noua ne place,o ciorbita usoara si delicioasa!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de bine arata si ce gustoasa trebuie sa fie!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bun borsul de peste, mi-ai facut pofta desi am avut si eu saptamana trecuta supa de peste,da nu acra.
    Weekend minunat iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Supa ta e net superioara asteia , daca imi amintesc eu bine ai facut o reteta deosebita .

      Ștergere
  6. Yamy!!!! Ce buna trebuie sa fie! Mi s-a facut pofta!:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ador aceasta ciorbita !!!! <3

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...